Mar 28, 2010

.::wEdDinG fAsa 3::.

abis fasa 1 & 2..kita masuk fasa 3 plak...kali ni majlis kat ipoh..20/03/2010...ahli keluarga saya sumer lepaks kat umah arwah nenek mr.jimbo...sebelom tu mr jimbo saya n mr najhan (my kazen a.k.a dua pupu mr jimbo) amik kitaorg kat simpang pulai...sampai jumaat malam..menuju ke umah mak mertua saya dulu coz ada makan2 sikit..then teros berehat kat umah arwah nenek..tak jaoh pom umah tu..

pagi2 lagi saya dah mandi2..gilos wei kalau lambat2.bilik air satu..yg nak mandi punya la ramai..bek saya mandi awal2...kalau tak sila la amik no.giliran n beratur..~dalam kul 10.45..mak andam sampai...tepet sana..tepet sini..kul 12 lebih baru siap..mula2 saya tgk saya xberkenan ngan make up tu...saya lagi suka hasil keje pak andam saya..perfect oke!!~ tapi lama2 baru nampak santik..mayb td blom serasi ngan muka sayer..hihihi..ngada2 jugak muka saya ni..nak cari keserasian dulu la plak...

kul 1 jer kitaorg mula berarak n bersanding..ramainya manusia..seterusnya biarkan saja gambar2 di bawah menceritakan yer...~


"anak2 sedara yg chumel"

"pemaisuri tgh melambai rakyat jelata oke!!~"

"pendeknya saya~ huhuhu"
"ecececece...gelak sakan yer"

habis sudah fasa2 perkahwinan kami..pada yang telibat terima kasih banyak oke :-
1.mr jimbo > terima kasih lagi sekali sbb terima saya dalam hidup kamo~
2.family mertua saya > thanks banyak2 terima saya dalam family kamo..~ to diana n mira belaja cepat2 panggil saya maksu oke!!~ asik tersasul sajer..hihihi~
3.family saya > thanks tuk segalanya..saya dah ada family baru..nt saya xleh balik selalu..uwaaaa!!!~
4.kawan2 opis > bagi adiah banyak especially vakum idaman saya..hahahaha~saya tahu kamo sumer sayang saya~~lalalala~
5.ousmate > thanks datang, cintan saya maafkan anda sbb tak datang..thanks lampu bunga cap ikea tu..xsia2 saya bawak angah jalan2 kat ikea...
6.tetamu > memeriahkan hari kenduri..sangat ramai oke!!~
7.pakcik cendol > menghilangkan haus para tetamu di hari yg sangat panas terik
8.mak andam > thanks santikkan saya
9.karam singh walia > gambar2 yg menarik (sebijik cam karam singh walia arrr)
10.semua ahli keluarga mr.jimbo > bertungkus lumus membanting tulang..xsempat lagi nak jalan2 kat umah2 semua...
11.tailor > jahit baju saya

OPPPPPPPPPPPPPPPPPPPSSSSSSSSSS!!!!!!!!! Nt dulu!!!~ sapa kata dah hbis..exceli ada satu lagi fasa la...fasa yang keempat..hehehehe..18/04/2010 kat Taman Kota Masai, Pasir Gudang, Johor....atas permintaan abah dan family saya kat Johor..so bleh ler plak mber2 kat PG datang..sanak saudara kat seluruh Johor datang..n juga jiran tetangga kat Kota Masai...JUmPa di SaNa..tapi no more sanding & baju pengantin...~ doa selamat tuk meraikan kami..!~







No comments: