Mar 3, 2010

.::Cuti-Cuti Hujung Minggu 2::.

26/02/2010 (Jumaat)



saya masih hangin ngan tunang saya..sebab dia la saya terpaksa membazir cuti saya..huhuhu..tapi saya ngan muka tembok ajak gak dia kuar hari ni...hahahaha...~so destinasi kitaorg ke shah alam..konon2nya nak tgk perarakan maulidur rasul kat stadium melawati..siap berbaju kurung bagai lagi...tambah2 lak kawan kitaorg join perarakan tu...tapi bayangkan lah..kul 10 lebih masih kat sri damansara dok sedap2 lepak2 kat kedai mamak bfast..hahhaha (sebenarnya ni gara2 angah la..dia yang set time lambat)...sudahnya bila jer sampai kat s.alam..perarakan dah abis pon...huhuhuhu~



"saya ngan angah membuka tirai"
"wah!!~ ala2 pre-wedding photoshoot la plak"
"cantik kan kami??? hak3"
"kami"

so sementara tgu masuk waktu solat jumaat kitaorg bertiga merendek la kat tasek s.alam tu....ada camera, pandai2 la kitaorg gunakan nya..lalalalalalala....
 
"saya dok sini sbb saya penat...tapi bila tengok cantik plak air terjun tu..saya nak beli lah..
(sekali kn halau ngan tuan dia..hahaha..padan muka!!!~len kali taruk la tanda "dilarang duduk")

Habis jer org solat jumaat..kitaorg menuju KFC..ada org nak belanja apa susah..order jer la..hehehehe...Kebetulan kitaorg ada jumpa mber len lagi..angah dengan baeknya telah membelanja kami semua dengan menggunakan angpau dia..hehehehe..thanks angah!!!~len kali belanja lagi tau...

Perut kenyang...hati senang..kita pegi enjoy lagi...hak3..abis makan kitaorg gerak ke hulu langat plak..cadang hati nak mandi kat sungai congkak...tapi kita hanya merancang..Tuhan yang menetukan...sekali sampai sana hujan lebat daaa...haishhhh!!!~geram tul...so lepak jer la umah incik jim kita...kul 5 lebih ujan benti...apa lagi tukar baju laa...angah cakap xkira ujan tak ujan..lambat ke cepat dia tetap nk p..dapat cecah kaki pun ok la...sib baek la umah incik jim saya dekat jer..


No comments: