Mar 24, 2010

.::kEje::.

setelah hampir dua minggu saya cuti...akhirnya hr ni saya start dah keje..patutnya semalam..sekali banyak plak urusan nak kena settle..apa lagi EL la...hahahahaha~sebenarnya hr ni pun saya sampai lambat opis..hahahaha~

biasanya bila dah cuti lama..mula la vitamin M (malas)...malas..malas..malas lagi...hr ni keje saya kat opis men FB...makan..minum..hihihi~dah dekat2 waktu balik ni teringat plak dah lama xhapdate blog ni...nak upload gambar sekali dok dalam my lappy lak...camno??

tapi tuk menghabiskan masa menunggu kul 5.30 saya upload la sikit gambar2 di sebalik tirai majlis kawen saya...ngan perangai kazen n mber yang giler2...semua org hepi2 jer...
"kazen saya paksa saya dok sebelah dia..geleya"

"mereka ini lah tulang belakang saya.."

dah nak kul 5.30 la plak...xsempat saya upload gambar banyak2...bebudak ni suh turun awal plak sbb semalam dorang turun lewat sekali opis dah kena kunci...hahahahaha~sekarang pun saya xleh lambat2..maklumla kena kejar bas..nt terlepas...huhuhu~umah saya jauh ngan opis...


No comments: