Mar 28, 2010

.::wEddiNg fASa 2::.

dah hbis fasa 1 td...apa lagi..cepat2 buang make up..sat gi pak andam nak tepet make up baru lak..almaklumlah...nikah pagi sanding tengah hari, ini lah jadinya~~~fasa 2 ni kiranya gambar jer la menceritakan segalanya yer...

"dia lah yang mensantikkan saya"

habis majlis kat kelantan..thanks to :-
1.mr jimbo > sudi kawen n terima saya seadanya...luv u forever
2.ma & abah > izinkan saya tawen ngan mr. jimbo..huk3..tayang kamo!!~
3.mak & apak > terima saya sebagai menantu n ahli keluarga baru
4.gediks2 saya > menceriakan majlis saya
5.sanak saudara..jiran tetangga > banyak tolong melancarkan majlis saya
6.kawan2 saya (sek ren, sek men, uum, keje) > thanks jaoh2 datang
7.tetamu > datang makan, bg adiah...thanks..
8.arbiz bridal > santikkan saya..xde kamo saya mesti tak santik berseri dan realisasikan pelamin impian saya..
9.bonsai photo studio > anta incik fakhrul amek gambar2 kami dengan santik sekali~~
10.semua org > menjayakan majlis kami
11.tailor > jahit baju yang santik


No comments: