Mar 28, 2010

.::wEdDinG faSa 1::.

dah 2 minggu saya bergelar seorang isteri..huhuhu~kadang2 macam tak cayer pom yang saya dah kawen..hohoho~~ tapi yang tak bestnya, saya penat berulang jauh p keje...selama ni saya 5 minit jer perjalanan saya ke opis..bleh jalan kaki...sekarang ni saya terpaksa berkejar2 naik LRT n Komuter..tapi saya sangat benci komuter...asik stuck jer...weh apa korang buat keje nih!! asik rosak jer..tak tepati waktu la...mampus la saya..asik lambat p keje..huhuhu~ saya bom komuter tu baru taw!!!!~ GRRRRRRR~~~~!!!!

saya blom pom hapdate citer keseluruhan majlis kawen saya...saya mulakan dengan majlis fasa 1 dulu yang berlangsung kat kelantan..~dua tiga hari sebelum majlis tetiba pengapit lelaki tak dapat hadirkan diri..ada hal yg xdapat dielakkan plak...huh!!!~ mana nak cari pengapit yang tinggi????~ (mr jimbo saya tinggi hokay!! jd kn ler cari pengapit yang tinggi)..sib bek ler ada penyelamat..thanks to Hasmi...akhirnya tercapai jugak kamo nak jadi pengapit kami~~~

pagi sabtu 13/03/2010..jam 11 pagi saya bertolak ke masjid wif pengapit lelaki saya (selaku driver saya gak..hihihi) bersama dayang2 gediks saya..tok imam dah tggu..pengantin lelaki pom dah tiba..tanpa membuang masa lagi..imam menjalankan tugasnya la...opsss!!! masa tu saya tgh cuak..bukan sbb takut mr jimbo kn akad banyak kali tapi cameraman saya lom sampai...uwaaaaaaaaaaaa!!!!~ incik fakhrul di mana kamo??????~ cara dia bercakap ngan saya kat tepon macam jaoh jer lagi...huhuhuhu~ sempatkah beliau merakamkan saat2 mr.jimbo melafazkan akad????? ~~mood : sedey seketika...

masa imam dok sembang2~ bercerita apa yang patut ngan pengantin lelaki..tetiba saya terlihat jejaka ensem memakai baju kuning..tersenyum memandang saya...terpaku saya seketika...lalu sempat lagi untuk saya meng"peace"kan beliau...yeayyyyyy!!~ itulah incik fakhrul saya...my cameraman dah sampai~~~~lalalalalalalala~~

gedebuk gedebak...gedebuk gedebak...maka dengan rasminya saya bergelar isteri kepada mr.jimbo saya...huhuhuhu~hepi..lalalalala~ lompat sikit ahhhhh~...opssss!~ puan, sila sedar diri yer..anda sedang berada di dalam sebuah masjid yg suci..pls jangan meroyan n bergediks kat sini..hihihihihi~..nak tgk kami masa akad nikah???? lihat bawah yer...sebelum terlupa thanks to my kazen yuyu sbb make up kan saya tuk majlis akad nikah...



No comments: