Mar 4, 2010

.::Cuti-Cuti Hujung Minggu 2 (Sambungan)::.


disebabkan frust tak dapat mandi mando kat congkak tu...kitaorg hanya tangkap gambar jer la...tgk jer la aksi2 org yang frust....
"ni muka frust ker?"
"begitu lah rupa air sungai bila lepas ujan"
"saya paksa incik jim pakai baju tu w/pun dah sendat"
"ni kat Nur Lembah Pangsun"
"mengong's ini budak2"

 
Hbis jer meronggeng kat sini..terus bergegas balik sbb dah dekat magrib..mandi..solat..terus bersiap tuk satu sesi lagi...clebrate besday nita...so menuju ler ke kg pandan lak...


"kami makan2 jer..xder kek pom"
"lupa dah nama dia..tapi yee mee..rasa halia jer" asik kentut jer saya
"ni saya share ngan incik jim"

abis makan sumer kitaorg beredar dari kdai ni..tu pun selepas dorang letak tanda close...hisshhhh tu la korang xreti2 nak balik...masa tu dah nak kul 12 dah...tapi kami tak hbis di sini kerana kawan2 saya ingin meneruskan xtvt..."karok le plak"..saya seperti hanya menjadi pemerhati....next destination ---> danau kota..


"ni memasing tgh warm up"
"saya mbiarkan mereka2 yg len mengasah tekak"

No comments: