Feb 10, 2010

.::Tiket::.

Hari ahad lepas jejalan kat puduraya..cadangnya nak cari tiket balik Pasir Gudang!!~Last minute punya keputusan..gasak ler!!~ Sampai2 jer terus terkam kaunter transnasional (dulu kalau saya sebut jenama bas ni..kawan saya bajet itu adalah sebuah train..hahaha~berminggu kitaorg gelakkan dia!!~

Berbalik pada hal tiket..dengan penuh kesabaran saya beratur tgu giliran nak beli tiket..sekali bila tanya tiket ke pasir gudang sabtu pagi ada tak bang??~harap maaf yer dik, pagi xder..petang kul 4 ada ler...kalau nak jumaat pagi boleh la...fikir!!fikir!!fikir!!..balik jumaat la, amik cuti..boleh berlama2 sikit kat sana..~~tapi itu seketika cuma saja..bila tetiba saya teringat!!~ weh!! mana leh amik cuti...kan saya tengah menjimatkan cuti saya..so saya beli ler tiket sabtu petang dengan harapan sempat ler ketemu sama abah saya~~untuk mengelakkan sebarang masalah akan timbul di kemudian hari yang akan menyebabkan saya xdapat balik KL mengikut jadual yang ditetapkan..saya pun beli la tiket pegi balik..so secara tidak sengaja saya beli tiket hari isnin kul 4 petang...

pas beli tiket lebih kurang saya pun bergerak nak balik..sampai kat parking saya terfikir..kalau saya balik dari PG kul 4..lebih kurang kul 9 baru sampai PUDU..disebabkan xder sapa yang akan amik saya, kena la balik naik train..Pudu kul 9pm...gedik2 naik train lebih kurang maunya saya sampai 10 lebih..kat kepong sentral tu cam seram jer..kat bus stop tu dah la banyak indon..blom campur bangla..negro lagi..knapa saya tak fikir semua tu awal2...adeh!!~~so untuk mengelakkan daripada perkara2 yang xdingini berlaku dan setelah berbincang dengan pihak yang berkenaan..maka sekali lagi saya turun tempat tiket p tukar tiket..saya tahu caj akan dikenakan pada saya sbb sebelum ni pun saya sll buat macam tu...hahaha!!~ tapi agak ler terkejut beruk dibuatnya bila saya dikenakan caj sebanyak RM 9.90.....mahai nya...tapi sbb sy nk gak bayor jer la..huhuhu~~

oleh yang demikian saya akan berlama2 dekat PG..beronggeng2 dengan kawan say..outing merata2 ngan mereka..makan2..shopping2..ada masa leh meroyan kat Singapore..dan yang pasti saya dapa memanjakan diri secara percuma di SPA kawan saya..bestnya!!! tunggu...~

No comments: