Feb 22, 2010

.::PG~JB~Danga Bay::.

hari pertama saya kat PG dah malam..lpas abah saya amik kat pusat bandar balik makan..abah saya yang belanja~~hak3..saya makan tak abis..adik saya juga makan tak abis..akak ngan adik sama jer makan tak abis..~abah saya jugak makan yang sangat banyak..

hari kedua saya telah ditinggalkan oleh mereka2 semua sbb dorang mau balik kg..weh!! saya sorang2 kat umah..mana aci dong!!~apa lagi saya p kdai kawn saya..lepak sana sambil dia menscrubkan badan saya..menfacialkan muka saya..wahh!!! syoknya...pas tu saya berenang dalam air mandian susu...dalam cahaya yang samar2..walaweh!!~credit 2 azie..


"mereka yang meninggalkan saya soram2 kat umah"

hari ketiga saya..hahahaha..paling best sbb saya berjaya merogeng ngan cik sayang n cik azie..merata2 kitaorg pergi sampai ler ke malam..destinasi terakhir ialah danga bay~ lama weh tak ke sana...


"aurabeauty center & spa"
"3 dara pingitan"
"saya yang makin keding"huh!!menci
"masa ni kitaorg dah kehabisan gas"
"minah gediks"
"lagi aweks gediks"
"saya suka buih2 sabun ini..macam salji"


No comments: