Feb 22, 2010

.::Balik PG::.

ni citer pasal cuti raya cine hr tu..sambungan dari entry saya beli tiket tu...~hr sabtu tu sebelom saya naek bas saya jalan2 dulu kat jalan TAR...makanya saya dah kuar awal..incik jimbo dah anta saya kat kepong sentral lpas kitaorg anta CAK kat nursery dia..~then incik jimbo balik ipoh...saya lak naek train p jalan TAr..yg tak bestnya beg saya berat...seb bek satu beg jer...


kuar train kat bank negara...jalan p masuk sogo..ramai giles org dalam sogo...kuar dari sogo nak lintas jalan sekali gedebuk!!!~ hambik kau..terjatuh kat situ..terduduk saya kat tepi jalan dengan beg sandang yang sangat ringan itew..(berat taw!!!~) menci tul!!~cepat2 saya bangun ngan muka tak bersalah...tapi kaki sakit wooo!!~ buat2 takde apa yang berlaku...padahal malu seh!!~cepat2 lintas jalan sebelum ada mata yang memandang!!~ dengan kaki yang sakit saya teruskan jer perjalanan...hahahahah!!~ mongok tul saya~ p beli kain tuk parents saya..adik saya..n yang penting kain tuk saya wat baju kawen...waaaa!!! last minute saya beli yang ni..sebelum ni saya dah anta tailor dua pasang..yang ni plak tailor tu xnak amik dah...terpaksa saya anta tailor len..adeh!!~sib baek ada..gedebuk gedebak saya tgk jam dah nak kul 3.30 petang..wes gilos!!! bas saya kul 4 ptg...cepat2 bergegas ke pudu...

2 comments:

nich said...

xley nak bayangkan kak ira kecik bawak beg besar jatoh tepi jalan.. tragik giler.. huhu

irakayra said...

beg tak besar cuma berat..~idup sentiasa kn berdikari..baru ht cekal!!~