Feb 23, 2010

.::saya sangat tidak suka::.

technician opis saya cakap internet kitaorg sll macam sipottt sebab ramai yang men game lam facebook..farmville la..cafe world la..macam2 lagi arrr...so dengan selambanya dia membuat percubaan memblock laman2 sosial...saya tak kisah sangat dia nak block MS ker..FS ker..ada saya kesah????!!~ tapi kalau dia cuba memblock FB...saya sangat kesah!!!!~ seyes saya sangat kesah!!~~ saya kesah sbb :-
  • saya bukan salah seorang penyebab kesipotan internet tersebut..(buktinya saya dah berhenti dari men game2 tersebut di opis berbulan2 lamanya...)
  • saya hanya sesekali men game itu di rumah sahaja..-kalau tak pecaya sila lihat history kat fb saya...
  • orang len yang asik men game2 tersebut..takkan saya turut terkena tempias...
  • FB penting pada saya sbb itu jer la satu2nya laman sosial yang boleh mengeratkan hubungan saya ngan kawan2 saya...~krn FB ni jugak la saya jumpa balik kawan2 lama saya...
  • FB ini jugak salah satu tempat yang saya boleh salurkan maklumat terkini untuk kawan2 saya selain dari henpon n YM....
Jadi saya sangat2 kesah ler kalau FB diblock disebabkan oleh org lain....mana aci kan?????? saya sangat bengang...!!!~


nota tumit kaki : FB boleh dilayari macam biasa dah!!!~ hahahahahaha~~

No comments: