Feb 4, 2010

.::Sentap::.

tersentap rasanya sekejap..xsangka masih ada lagi benda2 macam tu..ingat kan dah hbis..tapi masih lagi seperti dulu..atau makin teruk??? ntah la..saya pun xpasti..tapi kalau itu satu kebaikan, xpelah...tapi seyes saya sangat TERSENTAP..

saya tak cakap banyak..cuma saya lebih kawal diri jer..bukan apa, takut nt mulut saya ni mengeluarkan kata2 yang xsedap didengar~~saya cuba anggap itu perkara biasa n sekadar gurauan..harap2 tekaan saya tepat!! tapi saya tak suka situasi tu..sangat TIDAK SUKAAA!!!!~ malah juga boleh dikategorikan perasaan saya masa tu adalah BENCI!! saya cuba bersabar sbb kalau saya memanjangkan hal ini maka secara tidak langsung akan melibatkan ramai pihak..~~sian dorang, takkan kerana hal tu..dorang terima tempiasnya..

xper la..biar la saya sorang je yang tahu..melaluinya..menghadapinya dan berdepan dengannya..saya xkan libatkan org lain tapi jangan sampai saya hilang kesabaran..YA ALLAH! tabahkan hatiku..kuatkan semangatku..kalau itu satu dugaanMU di atas kelalaianku, aku terima..aku redha..tapi aku mohon jauhkan lah segalanya dari aku..kerana aku takut aku tak cukup kuat untuk menghadapinya..AMIN~

2 comments:

yana said...

oo. kes ari tu eh..
^^... hehe.. saya sayang kamu.. ^^

.:ira:. said...

xder la..ni kes lain..yang melibatkan org lain..:)