Aug 10, 2010

.::Ramadhan::.

Ramadhan menjengah kembali..alhamdulillah rasanya kesihatan saya membenarkan saya berpuasa dengan baik...kalau bleh penuh lagi ler bgus..tak payah nak fikir2 pasal nak ganti pose kan? xkose sebenarnya...

tahun ni 1st time saya berpose bersama hubby...sonok tau!!~ sahur ada org teman, buka pose ada org teman..hehehe..masak jer sorang2..xaci kan? tapi xper, yang penting sangat best!!!!~ best oke!!!~ excited pun ada gak..hari2 mesti nak fikir nak masak apa? kalau masa bujang, men belasah jer...kalau dah malas tahap gaban tu, beli jer kat bazar ramadhan..lagi dasat just kirim jer kat mber suh belikan...hr minggu jer kalau ada angin rajin tu masak...tapi dah cakap ngan hubby, kalau sampai umah lewat kita makan makanan bazar ramadhan jer la...sahur la kot kalau rajin nak masak...tapi kalau sampai awal leh la masak...

malam td pun dok angan2 nak masak apa tuk sahur...hubby tanya nak masak ker??? erkkkkk!!~ tgk la kalau rajin...hehehehe..kalau malas kita minum air suam jer yer bang...dengan kurma yusoff taiyobb tu...hakhakhak...

tapi saya rajin macam terlebih rajin plak...4.15 saya dah bangun...huhuhu bersemangat la konon...masak nasik sikit...masak sayur sikit...masak telur dadar sikit...masak ikan masak kicap sikit...buat air teh sikit...kejut hubby sikit....opsssssssssssssss!!~bang, bangun makan....kul 5 dah bleh makan...kenyang alhamdulillah...harap2 dapat beri tenaga yang secukupnya tuk hari ni...

mud:~ tengah fikir nak masak apa petang ni??kat umah ada ayam sikit, ikan sikit, sayur sikit...tapi agak2 sampai umah kul bper ek nanti???tau beli kat bazar jer sikit.....~~~~@@

No comments: