Aug 19, 2010

.::Angan-angan jer la::.

sebelom pose hari tu beria2 bajet nak masak setiap hari...tapi jawabnya kim salam la..sampai umah pun dah kul bper...itu nasib baik kami naik moto..kalau naik kete..menguji kesabaran tul..tapi satu hal la plak kalau naik motor di tengah2 kesesakan yang tahap gaban tu...saya CUAKKKKKKKKKKKK!!!!~ selagi tak sampai umah..dub dap dub dap jer..~

so pasal masak tu..jawab nya tinggal angan2 jer la...secara tidak langsungnya kami akan berbuka dengan makanan made in bazar ramadhan....~dah tiga empat tempat dah saya terjah~boleh tahan la makanan2 yang saya pilih...hehehe~tapi alhamdulillah tuk sahur saya dapat masak tuk hubby terchenta...~w/pun mata tak nak buka..tapi tak pnah missed lagi masak waktu sahur...~

kalau dah macam gitu gayanya..saya hanya boleh masak hari minggu jer la...perkara pertama yg saya nak masak masakan kelantan..~ hahahahaha...en hubby sila selerakan tekakmu dengan makanan2 ku yer...








nota kecik: kucin saya CAK cedera kat telinga dia..dah hampir seminggu sbbnya dia gaduh ngan kucin jahat!!~ (atau dia yg gangster???? hahahha~) sehari dua kali saya taruk ubat...alhamdulillah dah kering dah luka dia...harap2 cepat sembuh yer..sbb kamu dah kurus sikit sbb tak sihat..huhuhuhu~susah ht saya..

No comments: