Aug 12, 2010

.::Juadah berbuka::.


dah nak masuk dua hari kita pose...semalam pagi baru saya cakap harap2 dapatlah pose penuh kali ni...lagipun saya baru lepas misscariage hr tu..mana tahu kan kot2 period lambat...tapi apakan daya tengahari semalam lagi pose saya sudah kantoi....adeh!!!~ punah harapan sambil membilang hari yg nak kena ganti pose nanti...

berbalik pada tajuk...tahu apa saya buka semalam...kat opis ni berkobar2 fikir nak masak apa...macam2 ada lam pale nih..kul 4.25pm dah cabuttttt dari opis padahal memo suh balik 4.30pm...tapi bos gak kata datang awal balik awal...so saya datang 8.55am balik 4.25pm la...hehehehehe~ amik cab terus calllooooo ke kepong sentral..tapi dengan sadisnya saya tengok komuter berlalu pegi meninggalkan saya...oh tidak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...tggu next train kul 5..sib baik la tepat waktunya..tak seperti selalu..lambat la..dibatalkan...macam2...grrrrrrrrrrrr!!~ kita sambung lagi...sampai putra kul 5.15am..usben saya dah setia menunggu..tapiyang menghibakan adalah JEM GILAKKKKKKK!!~ terkedek2..bas punya pasal..buat jalan macam jalan dia sorang nak lalu....geram lagi.....rasa cam dah penat jer...tgk jam kul 6 lebih sudah...masuk jer AKLEH line clear...lega.......nak masuk jer AMPANG...suda diduga beratur la kami mcm org nk bayar bil...adeh!!~ kul bper nak sampai umah??????? tgk jam, dekat kul 7 dah..okeh!!~ mmg musnah la harapan nak masak...semua hancus!!~ nampak bazar ramadhan, benti...bazar tak best, tak menarik nafsu...kitaorg beli kerana terpaksa...nasi kerabu 1 tuk saya, nasi dagang 1 tuk usben...

malam sakit perut, bangun nak sahur sakit perut lagi...hmmmm, masak simple jer la...so dengan susah payah nya saya masak ni jer la.........................

^
^
^
^
^

"sardin"



"telur masin sebijik"

hari ni???????????? xperlu fikir..sbb saya nak pegi berbuka kat traders hotel...thanks PatiMas Sdn Bhd coz invite kitaorg....
"ihsan google"

3 comments:

aNa SuZaNa said...

lg best tu buffet... wallaaaa... hehehe

.:ira:. said...

pegi la kat traders hotel...boleh tahan la buffet dia...ada malay food, chinese..japan..kuih muih..banyak lagi ...

.:ira:. said...

pegi la kat traders hotel...boleh tahan la buffet dia...ada malay food, chinese..japan..kuih muih..banyak lagi ...