Dec 13, 2010

.::virus menyerang::.

saya sangat benci ngan makhluk virus sekor ni..sbb dia sekor jer semua jadi mangsa..apa dia ingat dia hebat sangat sampai dia bleh memusnahkan semua benda..jangan ko ingat selamanya ko bleh jadi pemusnah okeh...~tggu la nt balasan tuk ko akan tetap ada...

komputer saya kat opis kn serang virus..huhuhuhu..mencik menatang virus ni..pc langsung xleh buka..weh haku nak buat keje camner..dokumen manyak lam pc tu..kalau jahanam sumer camner? arggggggghhhhhh tensen gilos.. dah tu time2 ni ler teknisen pegi outstation menjelajah melesia...seminggu lak tu..dan skang ni hampir seminggu ler saya xder pc..huhuhuhuhu..memula hari tu merempat jer kat pc org yg xmasuk opis...dah rupa pendatang gayanya...hahahahhaa...xder privacy tau guna pc org...tapi hr ni saya bawak buku nota saya sndiri..tarik kabel internet pc cocok sama dia..hahhahaahaaaa....

incik teknisen sila la balik cepat2 sikit...watpe p outstation lama2 sgt? pegi kejap sudah la...





*keje saya selama pc saya rosak ini ialah men tenet saja..sbb xleh wat keje len...hahahahahahahah

No comments: